Info | CZ Tel. +420 2111 50 200 | info@admiralmarkets.cz
Česká republikaČeská republika - Čeština
Choose your language
Admiral Markets Global Admiral Markets Global Choose your country

Účet & Finanční operace

Obsah:
 

1. Jak otevřit reálný obchodní účet?

2. Vklad finančních prostředků na reálný obchodní účet pomocí platební karty (VISA nebo MasterCard)

3. Jak převést finanční prostředky z jednoho obchodního účtu na druhý?

4. Jaký je objem minimálního vkladu?

5. Vklad finančních prostředků na Váš obchodní účet prostřednictvím bankovního převodu v CZK, EUR nebo USD

6. Výběr finančních prostředků z Vašeho obchodního účtu

7. Potřebuju změnit základní měnu mého obchodního účtu. Jak to mohu udělat?

 

1. Jak si otevřít reálný obchodní účet?

Aby bylo možné u nás otevřít účet a začít obchodovat, je nutné seznámit se s dokumenty Admiral Markets AS. Na odkazu "Dokumenty ke stažení" najdete Obchodní podmínky a další dokumenty. Můžete požádat o kopie těchto dokumentů na telefonu +420 211 150 200 nebo přes e-mail: info@admiralmarkets.cz.

1. Reálný obchodní účet si můžete jednoduše otevřít během 5 minut v Kabinetu Tradera , po registraci a akceptaci e-dohody o založení účtu. Po dokončení procesu registrace bude v Kabinetu Tradera vytvořen Váš osobní profil. Dále zde můžete otevírat reálné nebo demo obchodní účty, měnit výši páky, provést změnu obchodní měny, ve které je prováděn vklad, spravovat finanční prostředky, registrovat se do různých obchodních soutěží, stát se členem bonusového programu Admiral Club™ a vybírat Vaše odměny.

2. Dalším krokem bude založení reálného obchodního účtu v sekci "Vedení Účtu" ve Vašem Kabinetu Tradera. Prosím, kliknete na "Založit účet" a vyplňte online formulář. Po vyplnění a předložení podepsané dohody spolu s kopií občanského průkazu (doručeno elektronicky, korespondenčně nebo osobně) obdržíte přihlašovací údaje k Vašemu účtu.

3. Dalším krokem je stáhnutí obchodní platformy MetaTrader 4 v menu "Software" a to z Kabinetu Tradera nebo z našich webových stránek. Platformu je nutno nainstalovat do počítače a použít obdržené přihlašovací údaje, aby bylo možno začít obchodovat. Upozorňujeme, že obchodní účet bude aktivní až po připsání finančních prostředků.
 
4. Vklad finančních prostředků na reálný obchodní účet lze provést prostřednictvím bankovního převodu, platební karty (VISA/MasterCard).
Podrobné informace o možnostech vkladů naleznete v sekci “Peněžní operace” ve Vašem Kabinetu Tradera. Výběr financí se provádí v Kabinetu Tradera pomocí velice jednoduchého výběrového formuláře.

2. Vklad finančních prostředků na reálný obchodní účet pomocí platební karty (VISA nebo MasterCard)
  1. Pro vklad finančních prostředků je nutno vyplnit online formulář v Kabinetu Tradera (sekce “Peněžní operace – Platební kartou”). Po výběru čísla účtu a zadání částky, klikněte na “Vklad prostředků” a budete automaticky přesměrováni na platební bránu společnosti EstCard, kde vyplníte standardní formulář pro online platby. Po úspěšném vkladu finančních prostředků na obchodní účet, obdržíte potvrzení na registrovanou emailovou adresu. Minimální částka pro vklad je 10 USD/EUR. Maximální částka pro vklad je 3000 USD/EUR.
  2. Platební karta musí být aktivována pro online platby. V případě, že Vaše platba byla zamítnuta, je pravděpodobné, že Vaše platební karta je zablokována pro online platby. Prosím, kontaktujte svou banku a požádejte o odblokování karty pro online platby.
  3. Je potřeba počítat s faktem, že veškeré vklady přes platební bránu jsou konvertované přes EUR nebo USD dle směnného kurzu banky.
  4. Prosím udržujte váš antivirový program vždy obnovený a zkontrolujte Váš počítač na viry před použitím online platebních systémů. V případě, že jste obdrželi jakékoliv vyskakovací okno (pop-up), které od Vás žádá data kreditní karty, prosím, ukončete proceduru a urychleně kontaktujte Technickou Podporu AM.
  5. Z bezpečnostních důvodů jsou kreditní karty akceptovány pouze v případě, že se jméno majitele účtu shoduje se jménem majitele karty. AM si vyhrazuje právo zamítnout nebo pozastavit jakoukoliv nelegální platbu, zmrazit MT4 účet a ukončit dohodu o poskytnutí služby v souladu se zákonem o praní špinavých peněz

3. Jak převést finanční prostředky z jednoho obchodního účtu na jiný?
  1. Pokud chcete převést finanční prostředky z jednoho obchodního účtu na jiný,využijte Interní formulář “Interní Ttansfer”, který je k dispozici ve Vašem Kabinetu Tradera sekce “Peněžní operace”).
  2. Peníze můžete převádět mezi účty, i když účty jsou vedený v různých měnách. Podmínkou je, že účty musí byt ve stejném profilu Kabinetu Tradera a jste majitelem těchto účtů.
  3. Pokud účty jsou vedený ve stejné měně, není převod prostředků zpoplatněn.
  4. Pokud účty jsou vedené v různých měnách, je převod prostředků zpoplatněn ve výší 1% z částky převodu dle Forex kurzu.
  5. V souladu s normami pro řízení rizik, nelze z účtů, které byly financovány prostřednictvím platební karty převést finanční prostředky interním převodem v Kabinetu Tradera.

4. Jaký je objem minimálního vkladu?

Chcete-li aktivovat Váš reálný obchodní účet, musíte udělat minimální vklad (v CZK, EUR nebo USD).

Pro otevření obchodní transakce s minimálním objemem obchodu (od 0.01 Lotu) potřebujete přibližně 10-50 USD v závislosti na určitém instrumentu a nastavené finanční páce na Vašem účtu.

V seznamu nabízených instrumentů naleznete hodnoty marže (částka blokovaná při otevření pozice), která je nutná pro otevření obchodu ve velikosti 1.0 Lotu pro každý instrument za podmínky použití páky 1:100. Pro získání podrobné informace o instrumentu, musíte kliknout na název instrumentu v daném seznamu. Při použití hedgingu dvou současně otevřených pozic (např. jednu na prodej 1 Lotu EUR/USD a druhou na nákup 1 Lotu EUR/USD), budete potřebovat zajišťovací (hedging) marži, která je poloviční oproti normální.

5. Vklad finančních prostředků na Váš obchodní účet prostřednictvím bankovního převodu v CZK, EUR nebo USD.

Akceptujeme platby bankovním převodem v českých korunách (CZK), amerických dolarech (USD) nebo euro (EUR). Admiral Markets AS si neúčtuje žádné transakční poplatky za vklad finančních prostředků na Váš reálný obchodní účet a účtuje pouze bankovní náklady spojené s převodem (Viz. http://www.admiralmarkets.cz/forex/payment-systems/). Vklady se provádí do 2 hodin od okamžiku připsaní platby na sběrný účet Admiral Markets AS. Prosím, berte v úvahu, že Vaše banka může účtovat poplatek za mezinárodní převod.

Bankovní spojení na Admiral Markets naleznete na webových stránkách nebo v Kabinetu Tradera v sekci “Peněžní operace”.

Při bankovním převodu vždy zadávejte číslo reálného obchodního účtu jako variabilní symbol.
Pokud Vaše platba nebyla připsána na účet po dobu 3-5 dní, prosím kontaktujte nás telefonicky nebo přes e-mail.

Upozorňujeme, že dle zákona č. 61/1996 lze provádět vklady bankovním převodem z účtu vedeného na vlastní jméno. Vklady finančních prostředků na obchodní účty fyzických osob nemůžou být provedeny z bankovních účtů třetích osob.

6. Výběr finančních prostředků z Vašeho obchodního účtu.

Chcete-li vybrat finanční prostředky z obchodního účtu bankovním převodem, je nutno vyplnit online formulář v Kabinetu Tradera (sekce „Peněžní operace“). Admiral Markets AS si účtuje fixní poplatek za výběr finančních prostředků, který nezávisí na částce výběru. Poplatek za výběr v českých korunách je 25,- Kč, v EURO 10,- Eur a v amerických dolarech 13,-USD.

Výběry zpracováváme do 24h od okamžiku obdržení požadavku na výběr. Při zadávání výběru se ujistěte, že vybíraná částka je na Vašem účtu k dispozici nebo máte dostatek volné marže (Free margin) na obchodním účtu.

Pokud budete mít problémy s výběrem finančních prostředků nebo prostředky nebudou připsány na Váš bankovní účet do 3-5 dní, prosím, kontaktujte nás telefonicky nebo přes email.
Upozorňujeme, že výběry lze odeslat pouze na bankovní účty vedené na vlastí jméno. Výběry z účtů fyzických osob nemůžou být provedeny na bankovní účty třetích osob.

7. Potřebuji změnit základní měnu mého obchodního účtu. Jak to mohu udělat?

Bohužel, nelze změnit základní měnu účtu. Řešením je založení dalšího účtu v jiné měně.

Pokud jíž mate založený reálný obchodní účet u Admiral Markets, další účet se schvaluje automaticky. V Kabinetu Tradera klikněte na Založit nový účet, vyplňte potřebné údaje (typ účtu, páku atd.) a budete to mít během několika minut založeno. Pomocí interního transferu (sekce “Peněžní operace”) převedete finanční prostředky z původního účtu na nový.

Užitečné odkazy