Info | CZ Tel. +420 2111 50 200 | info@admiralmarkets.cz
Česká republikaČeská republika - Čeština
Choose your language
Admiral Markets Global Admiral Markets Global Choose your country

MetaTrader 4 Terminál FAQ

Obsah:
 

1. MetaTrader 4 terminál se nemůže připojit k mému obchodnímu účtu (chyba "Žádné připojení"). Co mám dělat?

2. Neustále se mi při pokusu o otevření příkazu zobrazuje chyba "Trh je uzavřen". Co mám dělat?

3. MetaTrader 4 terminál ukazuje chybu "Nedostatek vlastního kapitálu".

4. MetaTrader 4 terminál ukazuje busy trading context.

5. Nemůžu najít úplnou historii provedených transakcí v MetaTrader 4.

6. Chci dostávat detailní prohlášení o svých obchodních výsledcích.

7. Jaký čas je zobrazen v MetaTrader 4 terminálu?

8. Příkaz "Buy limit" nebo "Take profit", který byl umístěn na Sell pozici, nebyl vykonán, ačkoli cena na grafu dosáhla ceny příkazu. Proč?

9. Proč není v platformě MetaTrader 4 na výběr „Příkaz“ v okně seznam propadů objem obchodu "0,1"?

10. Proč nejsou všechny dostupné nástroje zobrazeny v okně terminálu MetaTrader 4 "Sledování trhu"?

11. Jaké jsou systémové požadavky MetaTrader 4 pro PC, Pocket PC nebo Smartphone?

12. Jaké jsou IP adresy obchodního serveru Admiral Markets AS?

13. Co mám dělat, jestliže bylo moje připojení k internetu přerušeno a potřebuji otevřít nebo uzavřít obchod?

14. MetaTrader 4 terminál ukazuje chybu "Nesprávný účet". Co mám dělat?

15. MetaTrader 4 terminál ukazuje chybu "Účet je zakázán". Co mám dělat?

16. Jak přidat Expert Advisory (AOS) do MetaTraderu 

 

1. MetaTrader 4 terminál se nemůže připojit k mému obchodnímu účtu (chyba "Žádné připojení"). Co mám dělat?

Možná řešení:

1. Zkontrolujte, prosím, Vaše internetové připojení, může to být problém Vašeho poskytovatele internetu. Zkuste načíst webové stránky, které jsou umístěny v různých zemích světa. Pokud některé stránky nelze otevřít, obraťte se na technickou podporu Vašeho poskytovatele internetu.

2. Zkuste zakázat nebo nakonfigurovat antivirový software a/nebo firewall software, který je nainstalován ve Vašem počítači, může blokovat některá internetová připojení z MetaTrader 4 terminálu. Internetový komunikační port 443 by měl být otevřený a měl by být k dispozici aplikaci terminal.exe. Pokud otevření těchto portů nepomůže, můžete zkusit úplně vypnout firewall/antivirus a restartovat počítač.

3. Pokud obchodujete z Vašeho pracovního počítače, kancelářská síť může být nakonfigurována pro připojení k internetu přes proxy-server. Prosím, požádejte svého správce systému, aby Vám poskytl detaily proxy serveru, jako je IP adresa, typ proxy a port. Pak byste měli zadat tyto údaje do MetaTrader 4 terminálu (menu "Nástroje"> Volby> Server> Povolit proxy server> Proxy).

4. Zeptejte se, prosím, svého správce systému na otevřené a uzavřené porty na Vaší kancelářské síti. Pokud je port 443 uzavřen, nebudete moci používat MetaTrader 4 terminál. Můžete požádat svého správce systému, aby tento port otevřel.

2. Neustále se mi při pokusu o otevření příkazu zobrazuje chyba "Trh je uzavřen". Co mám dělat?

Možná řešení:

1. Obchodování s tímto finančním nástrojem ještě nezačalo. Zkontrolujte, prosím, čas obchodování uvedený v této tabulce (klikněte na jakýkoli nástroj pro zobrazení dalších podrobností).

2. Pokud se snažíte koupit nebo prodat Futures smlouvu, zkontrolujte prosím, zda smlouva nevypršela a obchodování není uzavřeno. Někdy 1-2 dny před datem exspirace mohou být Futures smlouvy změněny na status "close only", takže žádné nové obchody by nemohly být otevřeny.

3. MetaTrader 4 terminál ukazuje chybu "Nedostatek vlastního kapitálu".

Pokud není dostatek volných finančních prostředků ("Free margin") k dispozici na Vašem obchodním účtu pro otevření pozice, zobrazí se Vám tato chyba. Zkontrolujte, prosím, v této tabulce jaké množství marginu je nutné pro konkrétní obchodní nástroje a vypočtěte standard nebo hedged margin pro všechny Vaše otevřené pozice. Pokud zjistíte, že není dostatek finančních prostředků na otevření nové pozice, můžete zavřít některé ze svých stávajících pozic nebo vložit další finanční prostředky na Váš obchodní účet. Podívejte se, prosím, na tyto obchodní příklady abyste věděli, jak se margin počítá pro různé obchodní nástroje. Pokud je základní měna Vašeho obchodního účtu euro, měli byste při provádění Vašich výpočtů převést některé měnové hodnoty na eura. 

4. MetaTrader 4 terminál ukazuje busy trading context.

Ještě nějaký čas počkejte a zkuste to znovu, možná Váš předchozí příkaz ještě nebyl proveden, nebo ji obchodní server neobdržel kvůli problémům s Vaším internetovým připojením. V každém případě by mělo restartování terminálu MetaTrader 4 pomoci vyřešit problém.

5. Nemůžu najít úplnou historii provedených transakcí v MetaTrader 4.

Přejděte do záložky "Historie účtu" v okně "Terminál" a vyberte možnost z menu pravým kliknutím "Celá historie".

6. Chci dostávat detailní prohlášení o svých obchodních výsledcích.

Přejděte, prosím, do záložky "Historie účtu" v okně "Terminál" a klikněte pravým tlačítkem "Uložit jako podrobnou zprávu".

Jak interpretovat podrobnou zprávu:
 

  • Total net profit — finanční výsledek všech obchodů. Tento parametr představuje rozdíl mezi "Gross profit" a "Gross loss";

  • Gross profit — součet všech ziskových obchodů v peněžních jednotkách;

  • Gross loss — součet všech ztrátových obchodů v peněžních jednotkách;

  • Profit factor — poměr mezi hrubým ziskem a hrubou ztrátou v procentech. Jedna znamená, že tyto částky jsou stejné;

  • Expected payoff — matematické očekávání vítězství. Tento parametr se vypočítává statisticky, představuje průměrný faktor zisku/ztráty jednoho obchodu. Může to být považováno také za očekávanou ziskovost/neziskovost dalšího obchodu;

  • Absolute drawdown — největší ztráta je nižší než počáteční hodnota vkladu;

  • Maximal drawdown — největší ztráta lokálního maxima v měně vkladu a v procentech vkladu;

  • Total trades — celkové množství obchodních pozic;

  • Short positions (won %) — množství krátkých pozic a jejich zisk v procentech;

  • Long positions (won %) — množství dlouhých pozic a jejich zisk v procentech;

  • Profit trades (% of total) — množství ziskových obchodních pozic a jejich podíl na obchodech celkem v procentech;

  • Loss trades (% of total) — množství ztrátových obchodních pozic a jejich podíl na obchodech celkem v procentech;

  • Largest profit trade — největší zisk ze všech ziskových pozic;

  • Largest loss trade — největší ztráta ze všech ztrátových pozic;

  • Average profit trade — hodnota průměrného zisku v rámci obchodu (částka zisků rozdělená na množství ziskových obchodů);

  • Average loss trade — hodnota průměrné ztráty v rámci obchodu (částka ztrát rozdělená na množství ztrátových obchodů);

  • Maximum consecutive wins (profit in money) — nejdelší série ziskových obchodních pozic a výše zisku;

  • Maximum consecutive losses (loss in money) — nejdelší série ztrátových obchodních pozic a výše ztrát;

  • Maximal consecutive profit (count of wins) — maximální zisk během jedné série ziskových obchodů a odpovídající množství ziskových obchodů;

  • Maximal consecutive loss (count of losses) — maximální ztráta během jedné série ztrátových obchodů a odpovídající množství ztrátových obchodů;

  • Average consecutive wins — průměrné množství ziskových pozic po sobě jdoucích ziskových sérií;

  • Average consecutive loss — průměrná množství ztrátových pozic po sobě jdoucích neziskových sérií.

7. Jaký čas je zobrazen v MetaTrader 4 terminálu?

Obchodní platforma MetaTrader4 ukazuje čas EET: GMT +3 (v létě) nebo GMT+2 (v zimě).

8. Příkaz "Buy limit" nebo "Take profit", který byl umístěn na Sell pozici, nebyl vykonán, ačkoli cena na grafu dosáhla ceny příkazu. Proč?

Grafy v MetaTrader 4 jsou generovány pomocí jediné nabídkové ceny, ale příkazy pozic na prodej jsou prováděny v poptávkových cenách (můžete vidět obě ceny v MetaTrader 4 terminálu, okno "Market Watch"). Rozdíl mezi těmito cenami je spread. Berte prosím tuto skutečnost v úvahu při umisťování Vašich čekajících příkazů.

9. Proč není v platformě MetaTrader 4 na výběr „Příkaz“ v okně seznam propadů objem obchodu "0,1"?

Můžete ručně vkládat, jakýkoli objem chcete, od 0.01 lotů s přírůstkem 0,01 lotů. Například můžete zadat "0,12" nebo "0,03".

10. Proč nejsou všechny dostupné nástroje zobrazeny v okně terminálu MetaTrader 4 "Sledování trhu"?

Aby byl vidět úplný seznam dostupných instrumentů, klikněte, prosím, pravým tlačítkem na "Ukázat všechny symboly" v okně „Trh“ (Pohled - Trh). Doporučuje se tento postup opakovat alespoň jednou za měsíc, protože nové smlouvy jsou pravidelně přidávány a některé smlouvy vypršely (např. futures) a byly odstraněny ze seznamu.

11. Jaké jsou systémové požadavky MetaTrader 4 pro PC, Pocket PC nebo Smartphone?

PC verze MetaTrader 4 klient terminál mohou pracovat v rámci Microsoft Windows 95/98/Me/2000/2003/2008/XP/Vista/Seven. Hardwarové požadavky jsou omezeny na softwarové.

MetaTrader 4 Mobile pro Pocket PC vyžaduje Windows Pocket PC 2002 nebo vyšší verzi.

MetaTrader4 Mobile pro Smartphone vyžaduje operační systém Windows Mobile 2003 Smartphone Edition a novější verze.

12. Jaké jsou IP adresy obchodního serveru Admiral Markets AS?

Pokud jste se již zaregistrovali do Kabinetu Tradera a otevřeli jste si reálný obchodní účet (obdrželi jste jméno/heslo), doporučujeme Vám stáhnout si a nainstalovat MetaTrader 4 terminál z našich webových stránek, ije to nejjednodušší a nejpohodlnější způsob, protože všechny adresy našich obchodních serverů jsou již integrovány do terminálu, stačí pouze spustit terminál a připojit se na Váš obchodní účet.

Pokud byla jakákoli verze MetaTrader 4 terminálu již nainstalován do Vašeho počítače, můžete použít tento terminál pro další obchodování na reálných účtech Admiral Markets AS nebo vytvořit demo-účet přímo z ní. Prosím, použijte následující adresy serverů pro připojení k obchodnímu prostředí Admiral Markets AS. Musíte zadat některou z těchto adres v Soubor > Přihlásit [Server] nebo v Nástroje > Možnosti [Server] textových polí. 

Servery pro reálné účty (AM-Live):
server.fxservice.com:444
server4.fxservice.com:443


Servery pro demo účty (AM-Demo, Admiral-Demo):
server2.fxservice.com:443
server3.fxservice.com:443
server6.fxservice.com:443


Servery pro demo účty MT5: 
mt5.fx.ee:443

 

13. Co mám dělat, jestliže bylo moje připojení k internetu přerušeno a potřebuji otevřít nebo uzavřít obchod?

Admiral Markets AS poskytuje rezervní telefonickou linku pro všechny zákazníky v případě jakýchkoli problémů s komunikací přes internet nebo stabilitou přenosu dat. Takže si můžete umístit své obchodní příkazy a to nejen prostřednictvím internetu (MetaTrader 4), ale také telefonicky round-the-clock, od pondělí GMT 00:00 do pátku GMT 20:00. Upozorňujeme Vás, že obchodování po telefonu je určeno pouze pro příjem hovorů od zákazníků (obchodníků), kteří chtějí zadat příkaz nebo uzavřít pozice na jejich reálném obchodním účtu.

Prosím, použijte následující telefonní číslo naší služby obchodování po telefonu: + 372 6 309 306
 

14. MetaTrader 4 terminál ukazuje chybu "Neplatný účet". Co mám dělat?

Možná řešení:

1. Zadali jste nesprávné přihlašovací údaje (číslo účtu) nebo nesprávné heslo z Vašeho obchodního účtu. Pokud jste zapomněli své heslo, prosím zkontrolujte Váš e-mailovou schránku, Admiral Markets AS Vám poslala email při registraci do Kabinetu Tradera k potvrzení Vaší registrace - Vaše přihlašovací údaje byly zahrnuty do tohoto e-mailu. Prosím, ujistěte se, že je heslo zadáno správně a všechny symboly (malá a velká písmena), které jste nám poskytli během registrace, souhlasí.

Také se prosím ujistěte, že se pokoušíte připojit ke správnému obchodnímu serveru (AM-Live pro reálné účty nebo Admiral-Demo pro demo a soutěžní účty).

15. MetaTrader 4 terminál ukazuje chybu "Účet je zakázán". Co mám dělat?

Váš reálný účet zatím nebyl aktivován k obchodování. Chcete-li aktivovat svůj účet pro obchodování, musíte učinit vklad v jakékoli výši na Váš účet (v českých korunách, eurech nebo amerických dolarech). Demo účty nevyžadují aktivaci. Soutěžní účty jsou aktivovány automaticky, když soutěž začíná.

16. Jak přidat Expert Advisory (AOS) do MetaTraderu

Postup je stejný pro přidání EAs, skriptů a indikátorů, kromě poslední složky k otevření. Pokud si chcete do Vaše MetaTraderu přidat tyto doplňky, postupujte následovně:

  1. Stáhněte si EA z internet a uložte složku do Vašeho počítače (tam, kde ji jednoduše najdete i později, například na Vaši plochu).
  2. Otevřete si windows explorer kliknutím na ikonu windows v levém dolním rohu Vaší obrazovky a poté vyberte ‘windows explorer’. Uvidíte všechny Vaše soubory v počítači, složky a hard disky.

  3. Vyberte místní disk C (kde je obvykle umístěna složka s programem, která obsahuje MetaTrader). V závisloti na Vaší verzi windows buď vidíte složku ‘programy’ nebo – pokud máte jednu z nejnovějších verzí windows vidíte – ‘programy x86’. Otevřete složku ‘programy x86’/‘programy’.
  4. V této složce naleznete všechny programy seřazené podle abecedy. Najděte složku ‘MetaTrader Admiral Markets AS’ a otevřete ji.
  5. Chcete-li přidat EA, otevřete složku ‘experts’.

  6. Zkopírujte stažený EA do složky ‘experts’ (z plochy nebo z jiného snadno zapamatovatelného místa, kam jste EA uložili).
  7. Chcete-li přidat indikátory nebo skripty, vyberte prosím složku ‘indikátory’ nebo ‘skripty’ místo složky ‘experts’.
  8. Budete muset zavřít Váš MetaTrader, pokud je stale otevřený. Při spuštění MT4 byste měli nalézt EAs ve složce EXPERT ADVISOR v okně NAVIGÁTOR, například ‘Admiral – Mini Terminal’ jako je ve snímku obrazovky (s tímto konkrétním EA můžete kreslit Váš stop-loss a take-profit jako čáry v grafu a změnit Váš příkaz přímo přetáhnutím čáry, tento exkluzivní doplněk je pro zákazníky Admiral Markets zdarma).

  9. Chcete-li použít EA, pouze ho přetáhněte z okna NAVIGÁTOR do vybraného grafu. Je možné, že se otevře vyskakovací okno, které se Vás bude ptát na změnu nebo potvrzení standardního nastavení. Jednoduše potvrďte standardní nastavení kliknutím na ‘OK’.
  10. EA můžete aktivovat nebo deaktivovat. Kliknutím na tlačítko ‘Expert Advisors’ v horním menu můžete EA zapnout nebo vypnout. Můžete zkontrolovat, jestli je EAs aktivován nebo deaktivován v grafu: Pokud je EA aktivní, uvidíte smajlíka; pokud je deaktivovaný, uvidíte X.

Vezměte prosím na vědomí, že jsou EAs aktivní pouze tehdy, když je spuštěn MetaTrader. Jestliže zavřete MT4 nebo je MT4 deaktivován z technických důvodů (například výpadek napájení), EA není funkční. Každý EA byl naprogramován osobou nebo skupinou osob. Každý program je pouze tak dobrý jako je jeho kód. Do platformy MetaTrader můžete přidat nespočet expert advisorů (AOS), skriptů a indikátorů dle vlastního uvážení a bez záruky společnosti Admiral Markets. Na tyto doplňky byste měli nahlížet pouze jako na asistenci a podporu Vašeho obchodování.

Kvůli možnosti technických problémů, chyb v kódování nebo v zastaralých strategiích pro pohyby na trhu (zvláště pokud si koupíte EAs pro automatické obchodování od třetí strany), byste měli vždy monitorovat Vaše obchody a v případě pochybností zasáhnout manuálně.

 

 

 

 

Užitečné odkazy